آموزشی, تکنولوژی, جدیدترین اخبار

مزایای سرخ کن

مزایای سرخ کن بدون روغن
1.غذای ترد :این دستگاه ها برای درست کردن سیب زمینی سرخ شده، استیک ماهی، حلقه های پیاز و سایر غذاهای سرخ شده سنتی مناسب هستند. این در حالی است که می توانید نتایج مشابه با یک مایکروفر کانوکشن دار را دریافت کند. علاوه بر این، سبد سرخ کن اجازه می دهد تا چربی غذا روی تابه چکه کند و بنابراین غذا چربی کمتری را جذب می کند و تردتر می شود.
2.پخت سریعتر :در مقایسه با مایکروفرهای معمولی یا توسترها، سرخ کن های بدون روغن در کسری از زمان غذا را آماده می کند. اکثر سرخ کن های بدون روغن می توانند در مدت 5 دقیقه یا کمتر تا دمای 400 درجه فارنهایت گرم شوند. این در حالی است که مایکروفرها به 13 دقیقه زمان نیاز دارند تا به همین دما برسند و توسترها هم بین 17 تا 19 دقیقه زمان لازم دارند تا به دمای 400 درجه فارنهایت برسند.
3.تمیز کردن کمتر نسبت به سرخ کردن های سنتی :فرایند سرخ کردن سنتی نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد. شما باید روغن های پاشیده شده روی سطوح مختلف را تمیز کنید و ماهیتابه خود را بشویید. همچنین باید روغن باقی مانده را دور بریزد.

در سرخ کن های بدون روغن علاوه بر اینکه روغنی باقی نمی ماند تا دور بریزید، سبدهای سرخ کن دارایروکش های نچسب سرامیکی یا PTFE هستند که تمیز کردن راحت تر را فراهم می آورند.

سبد و تابه سرخ کن را بردارید و حداقل به مدت 10 دقیه در آب و مایع ظرفشویی بخیسانید تا بقیای روغن و مواد غذایی از بین بروند. بعد از خیساندن با استفاده از یک اسفنج نرم غیر ساینده آنها را بشویید و در معرض هوا قرار دهید تا خشک شوند. از یک پارچه مرطوب و نرم استفاده کنید و قسمت های داخلی و بیرونی سرخ کن را تمیز کنید. حتی برخی از دستگاه ها به شما اجازه می دهند تا قطعات را در ماشین ظرفشویی بشویید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *